Albire dentară profesională

Igiena dentară este esențială pentru o dantură sănătoasă și frumoasă. In cadrul Dental Hospital România, manopera de igienizare dentară profesională este recomandată să se efectueze o dată la 6 luni, pentru persoanele care prezintă depozite de placă bacteriană, o dată la 4 luni, pentru pacienții cu implanturi dentare și lucrări fixe, respectiv o dată la 3 luni pentru fumători.

Etapele manoperei de albire dentară

Detartrajul supra si subgingival cu ultrasunete are rolul de a îndepărta depozitele de placă bacteriană mineralizată de pe suprafețele dinților, lucrărilor protetice, dar și dincolo de șanțul gingival, acolo unde există afectarea parodontală profundă, la nivelul pungilor parodontale.

Periajul rotativ cu perii și pasta de profilaxie ne ajută sa îndepărtăm particulele organo-minerale încă aderente și prezente după manoperele anterioare și este completat de utilizarea benzilor fine abrazive interdentare.

Procedura de Air-Flow este utilă pentru îndepărtarea celor mai fine urme de tartru, colorații și biofilm și se realizează exclusiv supragingival, protejând marginea gingivală pentru a evita producerea de dureri și mai ales pentru a evita detașarea brutală a gingiei de pe dinte.

Cu ajutorul acestui dispozitiv, medicul stomatolog pulverizează un jet de apă amestecat cu particule fine de bicarbonat de sodiu, pentru o curățare completă a suprafaței dentară și a spațiilor interdentare.

Ultima etapă a manoperei de igienizare profesională, la pacienții cu afectare parodontală, constă în efectuarea de iriații subgingivale cu soluții antiseptic urmate, acolo unde este necesar, de aplicarea în șanțul gingival a unor preparate cu scop antibacterian, antiseptic și antiinflamator.