Dental Hospital Romania

Consecințele amânării vizitei la medicul stomatolog
Dacă problemele stomatologice nu sunt tratate la timp, pot apărea numeroase complicații
Cum avem grijă de sănătatea dinților?
Un zâmbet sănătos este un zâmbet plin de încredere! Cum avem grijă de sănătatea dinților, pentru un zâmbet perfect, de durată?
extracție măsele de minte
Extracție măsele de minte
Extracție măsele de minte - Dental Hospital România. Clinică stomatologică București
albire dentara cu laser
Albire dentară profesională cu laser
Albirea dentară profesională cu laserul readuce zâmbetul strălucitor pacienților într-o singură ședință de tratament!
Albirea dentară cu laserul vs. albirea dentară cu lampa Zoom
Care sunt metodele de albire dentară profesională și ce avantaje și diferențel există între acestea?
Este important de retinut faptul că deviația de sept poate constitui un factor favorizant pentru evolutia altor afecțiuni, precum : sinuzitele, otitele, faringoamigdalitele, patologia inflamatorie a aparatului resprator și, nu în ultimul rând, a sindromului de apnee în somn. Dacă vă confruntați cu dificultăți respiratorii la nivelul nasului, este important să le tratați din timp. La Dental Hospital România, beneficiați de consultații și tratamente ORL performante, după un plan personalizat, adaptat nevoii fiecărui pacient.
Deviația de sept
Deviația de sept: cauze, simptome și plan de tratament personalizat, în cadrul secției ORL a Dental Hospital România
Cum îngrjim dinții atunci când purtăm aparat dentar
Cum îngrjim dinții atunci când purtăm aparat dentar?
Igiena în timpul tratamentului ortodontic este deosebit de importantă indiferent dacă purtați aparat dentar mobil sau fix.
Rinosinuzita
Rinosinuzitele reprezintă boli inflamatorii ale foselor nazale și ale anexelor acestora, sinusurile paranazale.
Durerea de ureche
Otalgia sau durerea de ureche
Otalgia sau durerea auriculară (durerea de ureche) reprezinta unul din principalele motive pentru care pacientul se adresează medicului ORL-ist.
Frenectomie fără durere
La Dental Hospital România, intervențiile de frenectomie se realizează minim-invaziv, cu ajutorul laserului dentar, fără bisturiu și fire de sutură, ceea ce asigură vindecarea mult mai rapidă și lipsa sângerării.