Ttratamente cu laser dentar

Tratamente cu laser dentar

Cu ajutorul laserului dentar, se pot realiza tratamente minim invazive, rapide, fără durere și care reduc perioada de recuperare. Printre cele mai importante avantaje ale laserului stomatologic, se numără:

1. Sterilizarea și distrugerea bacteriilor: o mare parte din bacterii se acumuleaza în zone greu accesibile, fiind foarte dificilă îndepărtarea acestora prin metode tradiționale; De asemenea, laserul dentar sterilizează țesutul tratat (o carie, o infecție de canal, o pungă parodontală, zona unde urmează să fie inserat un implant, etc.), îndepărtând microorganismele care ar putea periclita rezultatul terapeutic.
  2. Realizarea de tratamente stomatologice fără durere, sângerare sau edem (umflătură). Spre deosebire de freza sau bisturiul chirurgical, laserul stomatologic nu atinge țesutul osos, astfel că nu determină supraîncălzirea acestuia, adică necroză tisulară.
  3. Este foarte important de reținut că intervenția chirurgicală cu laserul dentar este minim invazivă: laserul taie și coagulează în același timp vasele de sânge, având, totodată, un efect aniinflamator asupra țesutului.
  4. Permite identificarea și tratarea cu exactitate a dentinei afectate, fără a îndepărta în exces dentina sănătoasă, datorită gradului ridicat de precizie, asigurat prin posibilitatea de mărire și iluminare a zonei care va fi tratată de medicul stomatolog.
  5. Elimină riscul de fisuri și microfracturi la nivelul smalțului dentar și al dentinei. Spre deosebire de freza dentară care produce vibrații care, la o intensitate ridicată, pot afecta structura dintelui, laserul dentar nu afectează dintele, astfel că nu există riscul apariției unei carii secundare, după tratamentul dintelui.
  6. Reduce timpul intervențiilor, unele proceduri putând fi efectuate în cadrul aceleași vizite la medicul stomatolog;
  7. Elimină riscul rănirii accidentale a limbii, obrajilor sau buzelor. Spre deosebire de turbine, care nu se opresc imediat ce medicul stomatolog a oprit acționarea lor, fascicolul laser se oprește instant.
  8. Lipsa sensibilității dentare, datorită faptului că laserul dentar, spre deosebire de freză, nu produce căldură generată prin frecare, astfel că nu există riscul ca dinții să râmână cu o anumită sensibilitate după obturație.
  9. Confortul psihologic al pacientului. Datorită faptului că este silențios, nu produce mirosuri neplăcute și poate fi setat ca intensitate în funcție de toleranța pacientului, laserul dentar este cea mai bună soluție chiar și în cazul pacienților foarte anxioși sau a copiilor.

La clinica stomatologică Dental Hospital România, suntem în permanență în pas cu progresele tehnologice ale stomatologiei moderne, pentru a oferi pacienților noștri cele mai eficiente și sigure metode de tratament. Cadrele medicale Dental Hospital România utilizează cu succes laserul pentru intervenții stomatologice chirurgicale și nechirurgicale, care asigură o rată superioară de succes, chiar și în ceea ce privește cazurile complexe.