Măsuri speciale adoptate de Dental Hospital România pentru siguranța pacienților în timpul Pandemiei

Siguranța pacienților și a cadrelor medicale este principala noastră preocupare. Astfel, pentru a preveni orice risc de contaminare cu virusul SARS-CoV-2 și a desfășura tratamentele stomatologice în cele mai sigure condiții, am implementat măsuri suplimentare de protecție, igienă și sterilizare. Cum se desfășoară vizitele la Clinica de stomatologie Dental Hospital România? • Primul triaj al pacienților este efectuat telefonic, atunci când ne contactează pentru programare;• Când ajung la clinică, pacienților le este măsurată temperatura și sunt testați anti-Covid, cu ajutorul unui test rapid, cu o acuratețe de 98%.• Testarea anti-Covid a tuturor pacienților, precum și a personalului medical se face în cortul de triaj amenajat în incinta clinicii și, în doar câteva minute, avem un rezultat;• Pacienții sunt preluați din cortul de triaj și trec prin poarta de decontaminare;• La intrarea în clinică, pacienții primesc echipament medical de protecție: mănuși, halat, bonetă, mască;• Cabinetul stomatologic în care urmează a fi realizat tratamentul este perfect pregătit pentru primirea pacientului;• După terminarea tratamentului, cabinetul este dezinfectat. Aerul din interiorul cabinetului este dezinfectat și sterilizat cu ajutorul nebulizatorului, dar și cu lampa bactericidă cu lumină ultravioletă;• Cabinetul în care s-a efectuat tratamentul va rămâne închis timp de 2 ore. Dental Hospital România dispune de un număr mare de cabinet, peste 20, astfel că următorul pacient va fi primit în alt cabinet;• După realizarea tratamentului, pacienții și cadrele medicale vor trece din nou prin poarta de decontaminare;• Întregul echipament al medicilor și al asistentelor va fi schimbat;• Toate suprafețele de contact sunt în permanență igienizate și dezinsectate. Vă invităm să vedeți cum se desfășoară tratamentele stomatologice la Dental Hospital în pandemie! https://www.youtube.com/watch?v=RvpLgJ8W9us