Tratamente dentare cu laser

Stomatologia modernă presupune din ce în ce mai mult implicarea soluțiilor tehnologice moderne. Acestea, pe lângă avantajele privind reducerea timpului operator, eficientizarea tehnicii de lucru și îmbunătățirea confortului pacientului, aduce multiple beneficii în ceeea ce privește creșterea ratei de succes terapeutic. Introducerea laserului în practica stomatologică a redefinit practic multe dintre manoperele chirurgicale și nechirurgicale care se fac curent în cabinetul de medicină dentară.

Pentru medicii echipei Dental Hospital România a fi în pas cu progresele tehnologice ale stomatologiei moderne și de a-și îmbunătăți continuu competențele profesionale reprezintă o prioritate. În clinica noastră puteți beneficia de cele mai moderne tratamente dentare efectuate cu ajutorul laserului.

La Dental Hospital România, utilizăm cu succes laserul pentru procedee stomatologice chirurgicale și nechirurgicale curente. Medicii echipei nostre sunt instruiți și au competență necesară pentru a obține, prin utilizarea laserului, rezultate terapeutice superioare procedeelor clasice.

Beneficii

• reducerea stresului pe care îl presupune un tratament stomatologic efectuat prin metode clasice
  • scăderea anxietății cauzate de zgomotul produs de instrumentele stomatologice clasice
  • creșterea preciziei manoperelor stomatologice și reducerea timpului de lucru
  • scăderea cantității de anestezic necesară
  • reducerea sângerării intraoperatorii
  • recuperare post-operatorie rapidă
  • sterilizarea zonei operatorii
  • scăderea riscului complicațiilor post-operatorii
  • reducerea timpului de vindecare pentru anumite afecțiuni ale mucoasei orale (herpes oral, afte bucale, ulcerații nespecifice)

Procedee

• tratamentul bolii parodontale
  • tratamentul periimplantitelor
  • tratamentul cariei dentare (diagnosticarea cariilor incipiente și tratarea cariei dentare)
  • tratamentul hipersensibilității dentinare sau al sensibilității dentare
  • tratamente de estetică dentară (albiri dentare)
  • operații de alungire coronară
  • tratamentul endodontic (de canal) modern
  • intervenții chirurgicale ale părților moi (tumori benigne, măriri de volum gingivale)
  • tratamentul afecțiunilor articulației temporo-mandibulare

Întrebari frecvente

Una dintre principalele proprietăți ale laserului este de a detecta și, implicit, de a curăța dentina infectată din interiorul cariilor.

Doar anumite operații nu mai au nevoie de anestezie. În plus, timpul de recuperare este mult mai scurt.

Gradul de precizie este foarte ridicat, reducându-se riscurile de lezare accidentală a țesuturilor vecine.