Tratament de canal

Tratamentul de canal

Când este necesară realizarea unui tratament de canal?

Atunci când o carie nu este tratată la timp, aceasta se va agrava, afectând și nervul. În momentul în care pulpa din interiorul dintelui se infectează sau inflamează, este necesară realizarea tratamentului de canal. Altfel, există riscul apariției complicațiilor cariei dentare, cum ar fi durerea și abcesul.

Dacă în aceste situații nu se realizează tratamentul de canal, prin curățarea interiorului rădăcinilor dintelui de resturi organice și de bacterii, pot apărea numeroase complicații, așa cum sunt infecțiile periradiculare (chisturi, granuloame) care, în cele din urmă, pot duce la necesitatea extracției dintelui afectat.

De asemenea, infecția se poate extinde în țesuturile moi oro-faciale, cauzând probleme dentare severe, precum osteita, osteomielita ori supurații ale zonei oro-maxilare.

Tratament de canal la microscop asistat laser

La Clinica Dental Hospital România, medicii specialiști endodonți realizează tratamente de canal prin metode moderne, folosind tehnici rotative, sub microscop.

Această procedură modernă de tratament de canal are multiple avantaje pentru pacient:

• Rată de succes superioară tratamentelor endodontice clasice;
  • Prin metodele moderne pot fi retratați dinți la care metodele clasice nu au fost eficiente;
  • Protocolul tratamentului endodontic modern include folosirea sistemului de digă, care crește confortul și siguranța pacientului;
  • Raport calitate / preț avantajos pentru pacient;
  • Timp de lucru diminuat;
  • Număr redus de ședințe – ideal, intervenția se realizează într-o singură ședință.