extractia molarului de minte

Extracția molarului de minte

Când apare molarul de minte?
Molarii de minte sau măselele de minte erup între 18-25 ani și, de foarte multe ori, rămân incluși la nivelul osului, în spatele molarului de 12 ani, putând cauza numeroase complicații.

Când este recomandată extracția molarului de minte?
Cele mai frecvente probleme care pot apărea în cazul molarului de minte și care necesită extracția lui sunt:

• Localizarea molarului de minte în zona posterioară a arcadelor dentare face ca igienizarea să nu se poată realiza întotdeauna foarte bine. În consecință, molarul de minte se poate caria, iar gingia din jurul său se poate inflama;
  • Uneori molarul de minte erupe în poziții vicioase și traumatizează prin mușcare mucoasa jugală;
  • Erupția incompletă a molarului de minte favorizează acumularea plăcii bacteriene și a resturilor alimentare sub capușonul de mucoasă care îl acoperă și predispune la apariția unor complicații inflamatorii sau infecțioase de tipul pericoronaritei congestive sau supurate;
  • Erupția molarului de minte poate fi însoțită de apariția unor chisturi la nivelul oaselor maxilare;
  • Molarul se dezvoltă într-o poziție anormală și exercită presiuni asupra unor formațiuni anatomice sau asupra rădăcinii molarului de 12 ani, conducând la resorbția radiculară a acestuia.

De ce să alegi realizarea intervenției de extracție a molarilor de minte la Dental Hospital România?

La clinica stomatologica Dental Hospital România, echipa de medici specialiști în chirurgie dento-alveolară rezolvă cu succes cele mai complicate extracții de molari de minte, iar intervenția este complet nedureroasă.