Beneficiile sistemului Fast & Fixed

Sistemul Fast & Fixed oferă următoarele beneficii:

• Oferă posibilitatea de a avea dantură completă și funcțională într-o perioadă scurtă de timp
  • Îmbunătățește estetica feței
  • Se obține un zâmbet frumos, care durează
  • Previne apariția afecțiunilor care apar în lipsa unei masticații eficiente
  • Se elimină afecțiunile parodontale și se îndepărtează focarele infecțioase dentare
  • Dispare teama de a mânca și a zâmbi în public
  • Este ușor de întreținut
  • Oferă rezultate imediate

Cu un număr redus de implanturi (6 la maxilar și 4 la mandibulă) se obține infrastructura pentru dantură fixă, în numai câteva ore. Inserarea implanturilor și realizarea lucrării dentare se realizează în mai puțin de o zi. Se îmbunătățește imediat zâmbetul și confortul oferit de datura fixă.

Îmbunătățește aspectul estetic

În situația în care dinții lipsesc parțial sau total, etajul inferior al feței (distanță dintre bărbie și nas) se micșorează, astfel cauzând un aspect îmbătrânit al feței. Procedura Fast & Fixed vă întinerește înfățișarea prin îmbunătățirea simetriei feței și corectarea raporturilor dintre etajele feței, iar ridurile din jurul gurii se atenuează considerabil.

Masticație eficientă

Masticația se îmbunătățește având ca efecte pozitive prevenirea afecțiunilor articulației temporomandibulare, o digestie mai bună și posibilitatea de a vă bucura de mâncarea preferată.

Zâmbet perfect, de durată

Dantura fixă este creată de tehnicienii dentari, îndeplinind cu exactitate doleanțele și exigențele pacientului, astfel încât zâmbetul să fie cel dorit. Dinții vor avea forma și nuanța pe care pacientul și le dorește.

Îmbunătățește calitatea vieții

Crește confortul atunci când mâncați, vorbiți sau zâmbiți. Viața socială se îmbunătățește și dispare teama de socializare cauzată afecțiunile dentare (miros neplăcut al cavității orale, zâmbet inestetic, etc).

Previne apariția bolilor asociate cu afectarea sau lipsa dinților

Prin procedura Fast & Fixed se obține o cavitate orală sănătoasă și implicit un corp mai sănătos,  prin îndepărtarea focarelor infecțioase ce mențin o permanentă stare de inflamație cronică. Afecțiunile parodontale pot fi asociate cu atac de cord, infarct, boala Alzheimer, diabet și alte boli cronice. Cu o igienizare corespunzătoare a danturii și vizite periodice la medicul dentist, se poate menține o stare generală de sănătate în parametri normali.

Tratamentul cu sistemul de implanturi Fast & Fixed a fost dezvoltat pentru a simplifica tratamentul pentru pacienții ce suferă de edentație, de afecțiuni parodontale cu atrofia oaselor maxilare. Tratamentul cu implanturi clasice are o serie de neajunsuri, cum ar fi: multiple vizite la medicul dentist, un număr mai mare de implanturi dentare, adiții osoase costisitoare sau augmentarea sinusului maxilar, creșterea perioadei de tratament cu 6-18 luni.

Sistemul Fast & Fixed este superior tratamentului clasic cu implanturi pentru că:

• reduce sau elimina atrofia osoasă
  • are un cost total mai mic decât procedura clasică de inserare a implanturilor
  • reduce semnificativ perioada de vindecare
  • are o predictibilitate demonstrată cu o rată de succes ridicată
  • permite încărcarea imediată cu o lucrare protetică efectuată în aceeași zi
  • este o soluție permanentă ce oferă un zâmbet pentru o viață